content

هشدار: ،سامانه ملکتون، فقط مسئولیت قراردادهایی را که در شعب این سامانه منعقد میگردد را به عهده میگیرد در مورد سایر قراردادها ، هیچگونه مسئولیتی ندارد!

اجاره نمایشگاه

1 / 1
اجاره نمایشگاه

متراژ

۸۰ متر

ودیعه

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

اجاره ماهانه

۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کد آگهی

٢٦٦٧

موقعیت ملک

جنوبی

کیفیت مصالح

لوکس ایرانی

نوع سند

تک برگ

وضعیت آگهی

عجله دارم

توضیحات

اجاره نمایشگاه اتومبیل با مجوز در بر خیابان اصلی آزادی،چهارراه حافظ با سابقه چندین ساله ، با تمام تجهیزات نمایشگاهی به رهن و اجاره واگذار میشود.

نزدیک ترین آگهی مشابه

کارخانه تولید کفپوش سوله ارتفاع8 متر ساندویچ پانل برق200 امپر گاز100 جی

تست تسسسسسسسست تستأهل

فروش کارخانه 2330 متری در شهرک سلیمی

آپارتمان ۱۵۵متری در زعفرانیه.. __〽️/_لوکس و شیک با نصبیات _〽️/__ ⚠️واقع در لوکیشن دنج، آرام، اعیان نشین ! ✅️طبقه ۲ از ۵ ✅️واحد صفر سال ۱۴۰۳ ،بسیار تمیز با طراحی ویژه ! ✔️آشپزخانه کلا نور . ✔️ تک واحد باطراحی فیلتر پذیرایی ✔️درب ضد سرقت ورودی با طرح های هم سنخ درب های داخلی و کاشی-سرامیک های نصب شده ✔️کلیه ی متریال درجه یک بوده. ✔️نما سنگ با چگالی بالا و نور پردازی مهندسی. ✔️آسانسور ۷نفره با ابعاد و ارتفاع مناسب و موتور ایتالیا ✔️شیرآلات بادوام و تمیز ✅️ ۲نبش عالی ✅️سر راست، با کوچه ی صاف ۱۰ متری و ۶متری. با ویوی پارک و چشم انداز زیبای شهر. ✔️دسترسی سریع به کلیه ی مراکز خرید خدماتی،اداری،آموزشی،فرهنگی،رفاهی و درمانی کمتر از ۲ دقیقه. بی نظیر. با نورگیری دو جهته. ‼️ لطفا مشتری واقعی تماس بگیرد ‼️ کارشناس عمران و مشاور ملکی شما : بیگی

فروش آپارتمان ۱۱۵متر درمجتمع آسمان تبریز، برج گلستان، با تمام امکانات.
واحدلوکس جهت:جنوبی دوواحده واحدغربی طبقه۲از۷ دارای آسانسوروپارکینگ ختصاصی وانباری